Jak to działa

k 1

1. Dołącz

Zarejestruj się klikając przycisk „Rejestracja”, podaj wymagane dane, zaakceptuj regulamin i wpłać minimum 20 zł (10 zł bezzwrotna opłata inicjalna + 10 zł do wykorzystania na przejazdy).

W celu uruchomienia konta zaloguj się na podany podczas rejestracji adres e-mail oraz kliknij w link aktywujący konto. W przeciwnym wypadku Twoje konto nie będzie umożliwiało korzystania z bezobsługowej wypożyczalni rowerów.

Wystarczy 1 minuta i gotowe – możesz już korzystać z rowerów miejskich 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Po zarejestrowaniu otrzymasz wiadomość sms z kodem PIN, który razem z Twoim numerem telefonu są identyfikatorami w systemie.

k 2

2. Wypożycz

Podejdź do terminala, naciśnij „Wypożycz” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Rower, który wybrałeś zostanie zwolniony automatycznie.
Jeżeli jest zabezpieczony obejmą – odblokuj go za pomocą otrzymanego kodu do zamka szyfrowego, wyświetlonego na ekranie terminala przy wypożyczeniu. Szerokiej drogi!

k 3

3. Zwróć rower

Podejdź do terminala, naciśnij „Wypożycz” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Rower, który wybrałeś zostanie zwolniony automatycznie.
Jeżeli jest zabezpieczony obejmą – odblokuj go za pomocą otrzymanego kodu do zamka szyfrowego, wyświetlonego na ekranie terminala przy wypożyczeniu. Szerokiej drogi!

k 3

4. Ponów

Korzystaj z rowerów miejskich, kiedy tylko masz ochotę. Pierwsze 30 minut jazdy zawsze jest darmowe!

k 3

5. Jeszcze szybciej?

Pobierz aplikację mobilną.

Za pomocą aplikacji mobilnej wypożyczysz rower zarówno zamknięty w elektrozamku jak i za pomocą obejmy bez podchodzenia do terminala.

Kod do obejmy będzie wyświetlany podczas wypożyczenia danego roweru.

Rower za pomocą aplikacji możesz wypożyczyć za pomocą dwóch sposobów:

  • Klikając „Wypożycz rower” w aplikacji i wpisując jego numer.
  • Skanując kod QR danego roweru znajdujący się na każdym rowerze

Najczęściej zadawane pytania

Jak się zarejestrować?

Aby korzystać z rowerów należy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie internetowej, zaakceptować regulamin i nowoutworzone konto doładować kwotą minimum 20 zł (10 zł bezzwrotna opłata inicjalna + 10 zł do wykorzystania na przejazdy). Po rejestracji zostanie przesłany e-mail z linkiem weryfikacyjnym potwierdzającym Twoje dane – kliknięcie w niego spowoduje aktywacje konta. Od tego momentu otrzymasz możliwość wypożyczania rowerów. Rejestracji można dokonać również za pomocą terminala na stacji, aplikacji mobilnej Nextbike czy kontaktując się z całodobową infolinią.

Jak aktywować konto?

Po zarejestrowaniu otrzymasz wiadomość SMS z kodem PIN, który razem z Twoim numerem telefonu są identyfikatorami w systemie. Dodatkowo na Twoją skrzynkę elektroniczną zostanie przesłany e-mail z linkiem weryfikacyjnym potwierdzającym Twoje dane – kliknięcie w niego spowoduje aktywacje konta. Teraz tylko wystarczy doładować konto tzw. opłatą inicjalną bądź jako formę płatności zdefiniować kartę kredytową. Jak tylko kwota wpłynie na konto bądź karta zostanie do niego przypisana – będzie można już wypożyczać rowery.

Czy rejestrując jedno konto w systemie mogę korzystać z rowerów w innych miastach?

Tak, nasze systemy są kompatybilne. Rejestracja w jednym z nich, umożliwia wypożyczenie rowerów we wszystkich miastach w Polsce i na świecie, gdzie operatorem jest Nextbike. Warto pamiętać, że każdy z systemów charakteryzuje się swoim cennikiem oraz regulaminem.

Jak identyfikować się przy wypożyczeniu za pomocą karty zbliżeniowej zamiast numeru telefonu i PIN-u?

Dla uproszczenia i ułatwienia procesu wynajmowania rowerów, identyfikacji można dokonać za pomocą każdego urządzenia, które posiada funkcję bezdotykowego identyfikatora. Jest to większość zbliżeniowych kart z czytnikiem RFID – np. karta miejska, Elektroniczna Legitymacja Studencka, a także większość kart płatniczych. W celu rejestracji karty należy podejść do terminala, wpisać numer telefonu oraz kod PIN, a następnie w wyznaczone miejsce przyłożyć wybrany czytnik. Przy kolejnym wypożyczeniu będzie już można identyfikować się przy terminalu za pomocą karty, czyli przyłożyć ją w celu zalogowania się. Chcesz logować się bez podawania kodu PIN? – odznacz opcję „Przy każdym wypożyczeniu i zwrocie ze względu na bezpieczeństwo proszę pytać mnie o mój PIN” na swoim koncie na portalu www.oleskirower.pl w zakładce „Hasło”.

Jak wygenerować nowy kod PIN?

Aby wygenerować nowy kod PIN do konta należy wejść na portal www.oleskirower.pl Następnie przed zalogowaniem wybrać opcję „Zapomniałem PIN”. Na numer telefonu przypisany do konta zostanie przesłany nowy kod.

Korzystasz z aplikacji mobilnej Nextbike? Przed zalogowaniem się w niej wybierz opcję „Zapomniałeś numeru PIN?”. Wprowadź numer telefonu zarejestrowany w systemie, a za pośrednictwem SMS otrzymasz nowy kod do logowania. Nowy PIN można również wygenerować po kontakcie z całodobową infolinią. Aby dokonać zmiany kodu PIN na inny, niż wygenerowany przez system, należy po zalogowaniu na portalu www.oleskirower.pl wybrać zakładkę „Hasło”.

Jakie koszty ponoszę podczas rejestracji?

Rejestracja przez naszą stronę internetową trwa minutę i jest całkowicie bezpłatna. Po rejestracji należy doładować konto kwotą minimum 20 zł (10 zł bezzwrotna opłata inicjalna + 10 zł do wykorzystania na przejazdy).

Mam dwa konta na ten sam numer telefonu w różnych systemach – czy mogę mieć ten sam kod PIN?

W przypadku korzystania z wielu kont zarejestrowanych na ten sam numer telefonu, konto jest każdorazowo wybierane na podstawie wprowadzonego numeru PIN. Jeżeli numer PIN dla kont jest przypisany ten sam, nastąpi logowanie na pierwsze zarejestrowane konto. Generacja numeru PIN spowoduje nadanie nowego kodu również dla najstarszego konta. W celu zmiany numeru PIN dla wybranego konta zachęcamy do kontaktu telefonicznego z całodobową infolinią lub przesłania zapytania na adres mailowy [email protected].

Ile kosztuje korzystanie z rowerów?

Wypożyczenie roweru do 30 minut jest bezpłatne. Od 31 do 60 minuty to koszt 1 zł. Druga godzina to koszt 2 zł. Trzecia, 3 zł. Każda kolejna godzina kosztuję 4 zł. Opłaty za poszczególne godziny są sumowane i pobierane po zakończeniu wypożyczenia. Liczy się każda rozpoczęta godzina. Np. jeżeli wypożyczenie trwało 2,5 godziny to opłatę za przejazd należy zsumować następująco: 1 zł + 2 zł + 3 zł = 6 zł. Warto pamiętać, że każdy z systemów charakteryzuje się swoim cennikiem oraz regulaminem.

Jak doładować konto?

Po zalogowaniu się do swojego profilu na portalu www.oleskirower.pl w zakładce „Doładuj konto” wybierz jedną z metod płatności: blik, karta płatnicza lub przelew internetowy. Do zarejestrowanego konta możesz również podpiąć kartę kredytową, dzięki której opłata za przejazdy rowerowe będzie pobierana automatycznie. W celu sparowania karty kredytowej z kontem, skontaktuj się z całodobową infolinią. Kartę kredytową można także dodać przy terminalu, gdy stan konta jest niższy niż 10 zł.
UWAGA: W przypadku wybrania metody płatności za pomocą przelewu internetowego, zostaje wygenerowany indywidualny tytuł transakcji dedykowany dla Twojego konta i jest bardzo ważny w celu poprawnego zaksięgowania wpłaty.

Jak doładować swoje konto kartą z możliwością obciążenia (np. karty kredytowej)?

Do zarejestrowanego konta możesz podpiąć kartę – dodanie karty możliwe jest przy terminalu, w przypadku gdy stan konta jest niższy niż 10 zł. Jeśli podczas rejestracji wybrałeś właśnie ten sposób płatności, z Twojego konta zostanie pobrana opłata inicjalna. Po podpięciu karty do konta opłata za wypożyczenie trwające więcej niż 30 min, pobierana będzie automatycznie po zakończeniu przejazdu.

Czy mogę dokonać płatności przy terminalu?

Tak. Płatności przy terminalu może zostać zrealizowana w przypadku, gdy stan środków na Twoim koncie wynosi mniej niż 10 zł. Aby dokonać płatności, należy zalogować się na swoje konto na terminalu, a następnie postępować zgodnie z komunikatami pojawiającymi się na wyświetlaczu.

Co będzie, jeśli koszt użytkowania przekroczy dostępne saldo?

W przypadku, gdy naliczone opłaty za jazdę przekraczają posiadane środki, Twoje konto do czasu uregulowania płatności będzie nieaktywne. Należy w terminie do 7 dni doładować konto do salda co najmniej równego 0 zł i uzupełnienie środki o kwotę 10 zł. W przypadku posiadania podpiętej karty kredytowej do konta, środki za wynajem pobierane są automatycznie, a aktywność konta nie ulega zmianie.

Czy opłata inicjalna jest zwrotna?

Nie, opłata inicjalna to bezzwrotna kwota wpisowego do systemu Oleski Rower Miejski, którą uiszczasz przy rejestracji.

Podczas wypożyczenia po podaniu numeru telefonu i kodu PIN jestem proszony o wprowadzenie numeru karty kredytowej tak, jakbym miał rejestrować się od początku. Dlaczego?

Taka sytuacja może się zdarzyć, gdy np. podasz błędny numer telefonu, a terminal odczyta Cię jako nowego użytkownika, który nie posiada środków. Terminal prosi o podanie numeru karty kredytowej również w momencie posiadania na koncie mniejszej kwoty niż 10 zł. Najlepiej spróbuj raz jeszcze dokładnie wprowadzić swoje dane. W przypadku trudności skontaktuj się z całodobową infolinią.

Dokonałem płatności, raz wypożyczyłem rower i moje konto znowu jest nieaktywne – dlaczego?

Prawdopodobnie na Twoim koncie znajduje się mniej niż 10 zł. Pamiętaj, że konto jest aktywne jedynie w momencie posiadania na nim minimum 10 zł lub posiadania podpiętej karty kredytowej. W związku z zapisem regulaminu, operator rekomenduje zasilanie konta kwotą wyższą, niż 10 zł – np. 20, 30 zł. Upewnij się również, czy dokończyłeś proces rejestracyjny tj. uzupełniłeś wszystkie wymagane dane na koncie oraz kliknąłeś w link aktywacyjny przesłany na e-mail. Konto może również nie być aktywne w przypadku blokady, gdy nie postępowałeś zgodnie z regulaminem. W celu ustalenia przyczyn nieaktywności możesz skontaktować się z całodobową infolinią lub wysłać zapytanie korzystając z formularza kontaktowego.

Wybrałem płatność kartą kredytową, a moje konto jest nieaktywne. Dlaczego?

Oznacza to, że system nie miał możliwości pobrania środków z karty. Powody mogą być różne: blokada karty lub brak środków na koncie.

Jak wypożyczyć rower?

Wystarczy podejść do terminala, nacisnąć przycisk „Wypożycz” i postępować zgodnie ze wskazówkami na wyświetlaczu. Rower zostanie automatycznie zwolniony z elektrozamka. Wypożyczenia można dokonać również za pomocą aplikacji mobilnej Nextbike oraz poprzez kontakt z całodobową infolinią. Gdy rower jest zabezpieczony linką z zamkiem szyfrowym, należy odblokować go za pomocą otrzymanego 4-cyfrowego kodu. Kod ten wyświetla się na terminalu podczas wynajmu roweru, w aplikacji mobilnej Nextbike przez cały czas trwania wypożyczenia lub zostaje przesłany do Ciebie w wiadomości SMS – np. w przypadku wypożyczenie roweru przez BOK.

Jak ustawić kod na lince z zamkiem szyfrowym?

Kod do linki z zamkiem szyfrowym należy ustawić na wysokości wypukłej kreski, zaczynając od lewej do prawej strony. Kod ten wyświetla się na terminalu w momencie wypożyczenia roweru, na głównym ekranie aplikacji mobilnej Nextbike w trakcie trwania całego wynajmu lub zostaje przesłany do Ciebie w wiadomości SMS – np. w przypadku wypożyczenia roweru przez BOK.

Jak zwrócić rower?

Preferowaną metodą zwrotu jest wprowadzenie roweru do elektrozamka. Podwójny sygnał dźwiękowy potwierdzi prawidłowy zwrot. Jeżeli wszystkie elektrozamki na stacji są zajęte, należy przypiąć rower zamkiem szyfrowym do ucha wybranego stojaka lub innego roweru i przetasować cyfry. Następnie na terminalu nacisnąć przycisk „Zwrot” i postępować według instrukcji na wyświetlaczu lub zadzwonić na całodobową infolinię. Zwrotu jednośladu można również dokonać w aplikacji mobilnej Nextbike.

Czy muszę zwrócić rower na stacji wypożyczenia?

Rowery można wypożyczać oraz zwracać na dowolnej stacji. Lista stacji znajdziesz na portalu www.oleskirower.pl w aplikacji mobilnej Nextbike oraz na terminalu.

Skąd mam wiedzieć, że zwrot nastąpił prawidłowo?

Dla pewności rekomendujemy sprawdzenie swojego stanu konta za pomocą aplikacji mobilnej Nextbike, poprzez ponowne zalogowanie się na terminalu lub logowanie się na portalu www.oleskirower.pl. Potwierdzenie zwrotu roweru w systemie możesz również uzyskać kontaktując się z całodobową infolinią.

Jak długo może trwać wypożyczenie?

Wypożyczenie może trwać maksymalnie do 12 godzin. Po przekroczeniu 12 godzin naliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 200 zł. W czasie trwania wypożyczenia (po 3, 6 i 12 h) do użytkownika są automatycznie wysyłane wiadomości przypominające o trwaniu wypożyczenia i naliczaniu opłat.

Co zrobić, kiedy na stacji nie ma wolnego stojaka do wstawienia roweru?

W takim przypadku należy przypiąć rower linką z zamkiem szyfrowym do ucha wybranego stojaka lub innego roweru i przetasować cyfry. 4- cyfrowy kod do linki wyświetla się na terminalu w momencie wypożyczenia roweru, na głównym ekranie aplikacji mobilnej Nextbike w trakcie trwania całego wynajmu lub zostaje przesłany do Ciebie w wiadomości SMS – np. w przypadku wypożyczenia roweru przez BOK. Następnie należy dokonać zwrotu na terminalu naciskając przycisk „Zwrot” i postępować według instrukcji na wyświetlaczu lub skontaktować się z całodobową infolinię. Zwrotu jednośladu można również dokonać w aplikacji mobilnej Nextbike.

Ile rowerów mogę wypożyczyć jednocześnie?

Na jedno konto wypożyczysz jednocześnie maksymalnie 4 rowery. Dla każdego roweru system osobno nalicza czas wypożyczenia, dlatego nie musisz oddawać wszystkich w tym samym momencie. W przypadku wypożyczeń niestandardowych, tj. wynajmy grupowe, prosimy o kontakt pod adresem e-mailowym: [email protected].

Co zrobić, jeśli nie mogę wypożyczyć/zwrócić roweru przy terminalu?

W przypadku pytań z przeprowadzeniem dowolnej operacji przy terminalu, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią. Będziesz mógł szybko i sprawnie przeprowadzić wybraną operację. Numery kontaktowe znajdziesz zarówno na każdej stacji, jak i na każdym jednośladzie.

Czy mogę zrobić przerwę w przejażdżce i zostawić rower na kilka minut?

Tak, jednak najważniejszy w tym przypadku jest zdrowy rozsądek. Warto pamiętać, aby nie pozostawiać roweru w miejscach odosobnionych czy „ryzykownych”. Należy przypiąć jednoślad odpowiednio linką z zamkiem szyfrowym do stałych, solidnych elementów. Przerwa w trakcie jazdy jest wliczana do czasu wynajmu. Wypożyczenie roweru pozostawionego w trakcie przejazdu nie jest możliwie dla osoby trzeciej np. za pomocą aplikacji mobilnej Nextbike. W trakcie podjęcia takiej próby zostanie ona poinformowana o niedostępności roweru.

Czy można pozostawić rower poza stacją?

Rower możesz zwracać tylko na dedykowanych do tego stacjach. W przypadku pozostawienia roweru poza stacją, użytkownik ponosi dalsze koszty jego wypożyczenia oraz jest odpowiedzialny za ewentualną kradzież i/lub zniszczenie. Możliwe jest zrobienie przerwy w przejażdżce, jednakże rower musi pozostać zabezpieczony za pomocą linki z zamkiem szyfrowym do stałych, solidnych elementów. Warto pamiętać, aby nie pozostawiać rowerów w miejscach odosobnionych czy „ryzykownych”. W związku z tym, że rower będzie w trakcie Twojego wynajmu, inny użytkownik nie będzie miał możliwości wypożyczenie go za pomocą aplikacji mobilnej Nextbike.

Czy można zarezerwować rowery?

Nie ma potrzeby rezerwacji rowerów, ponieważ nasza flota dynamicznie się rozrasta. Jednoślad jest dostępny dla każdego, a stację są ustawione w dogodnych lokalizacjach. W przypadku wypożyczeń niestandardowych, tj. wynajmy grupowe, prosimy o kontakt pod adresem e-mailowym: [email protected].

Czy muszę znajdować się na stacji, gdy chcę zwrócić rower?

W przypadku kontaktu z całodobową infolinią i chęcią zwrotu roweru w systemie zaleca się, przebywanie na stacji zwrotu. Jest to związane z upewnieniem się i ustaleniem przez Konsultanta czy zwrot roweru nastąpił prawidłowo.

Kod do linki z zamkiem szyfrowym nie działa. Co robić?

Upewnij się, czy wprowadzasz prawidłowy kod do zamka szyfrowego. Kod ten wyświetla się na terminalu w momencie wypożyczenie roweru, na głównym ekranie aplikacji mobilnej Nextbike w trakcie trwania całego wynajmu lub zostaje przesłany do Ciebie w wiadomości SMS – np. w przypadku wypożyczenie roweru przez BOK. Kod należy ustawić na wysokości wypukłej kreski, zaczynając od lewej do prawej strony. Jeżeli podany przez system 4-cyfrowy szyfr nie otworzy zamka – skontaktuj się z całodobową infolinią.

Wypożyczyłem rower, ale nie wypiął się z elektrozamka. Co mam zrobić, aby go zwrócić?

W pierwszej kolejności upewnij się, czy rower na pewno nie wypiął się ze stacji. Spróbuj delikatnie pociągnąć do góry, a następnie do siebie. Jeżeli mimo to, rower pozostaje w elektrozamku odczekaj od 3 do 5 min. System odczyta, że rower nie został wypięty i automatycznie zwróci jednoślad oraz unieważni przejazd. W przypadku, gdy zwrot w systemie nie nastąpi i czas wypożyczenie będzie kontynuowany, skontaktuj się z całodobową infolinią.

Zwróciłem rower przed czasem i dostałem SMS o trwającym wypożyczeniu/pobraniu środków. Co mam zrobić?

Jeżeli otrzymałeś SMS z informacją o ciągle trwającym wypożyczeniu, mimo, że rower został już przez Ciebie prawidłowo zwrócony na stacji – skontaktuj się z całodobową infolinią. Konsultant pomoże dokonać zwrotu roweru w systemie oraz ustali ewentualne przyczyny, które spowodowały, że wypożyczenie było wciąż w trakcie. W przypadku, gdy zauważyłeś, że opłata za wypożyczenie została naliczona nieprawidłowo, napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego.  Na przesłanie odpowiedzi mamy maksymalnie 14 dni, ale postaramy się zrobić to tak szybko, jak to będzie możliwe. Jeśli po weryfikacji okaże się, że system popełnił błąd, zwrócimy całą nieodpowiednio naliczoną kwotę.

Stacja nie działa prawidłowo. Co mogę zrobić?

Będziemy wdzięczni za przekazanie informacji zawierającej numer stacji poprzez aplikację mobilną Nextbike lub poprzez kontakt z całodobową infolinią. Nasz serwis podejmie kroki w celu usunięcia ewentualnej usterki najszybciej, jak tylko będzie to możliwe. Pracujemy 24 godziny na dobę monitorują stan systemu, natomiast takie zgłoszenia pozwalają nam interweniować jeszcze szybciej.

Na stacji nie ma żadnego roweru – dlaczego?

Zespoły relokacyjne Nextbike przewożą rowery 24 godziny na dobę, aby na bieżąco uzupełniać braki na stacjach, ale nie jesteśmy w stanie zagwarantować, zwłaszcza w godzinach szczytu, że rowery zawsze będą dostępne na każdej stacji.

Co zrobić, jeśli wypożyczony rower został skradziony?

W przypadku kradzieży roweru dokonanej podczas użytkowania, wypożyczający musi jak najszybciej powiadomić o tym Biuro Obsługi Klienta.

Zauważyłem usterkę roweru w trakcie jazdy. Co mam zrobić?

Gdy podczas jazdy rowerem stwierdzisz jakiejkolwiek usterki, niezwłocznie zgłoś ten problemu do Biura Obsługi Klienta dzwoniąc na całodobową infolinią, korzystając z formularza kontaktowego na stronie lub zgłaszając usterkę korzystając z aplikacji mobilnej Nextbike. Następnie odstaw rower do najbliższej stacji i wypożycz inny.

Dlaczego mam nieaktywne konto?

Istnieje kilka powodów nieaktywności konta. Pamiętaj, że konto jest aktywne jedynie w momencie, gdy masz na nim minimum 10 zł lub posiadasz podpiętą kartę kredytową. Upewnij się również, czy dokończyłeś proces rejestracyjny tj. uzupełniłeś wszystkie wymagane dane na koncie oraz kliknąłeś w link aktywacyjny przesłany na e-mail. Konto może również nie być aktywne w przypadku blokady, gdy nie postępowałeś zgodnie z regulaminem np. rower był wykorzystywany niezgodnie z jego przeznaczeniem, został pozostawiony niezabezpieczony i/lub w innym miejscu niż stacja zwrotu. W celu ustalenia przyczyn nieaktywności możesz skontaktować się z całodobową infolinią lub wysłać zapytanie korzystając z formularza kontaktowego.

Miałem wypadek na rowerze miejskim. Jakie kroki powinienem podjąć?

W przypadku, gdy podczas wypożyczenia roweru dojdzie do wypadku czy kolizji jesteś zobowiązany do spisania oświadczenia i/lub wezwania na miejsce zdarzenia Policji. Ponadto w przypadku wystąpienia opisanego zdarzenia jesteś zobligowany do poinformowania o powyższym Biura Obsługi Klienta maksymalnie do 24 godzin od momentu wystąpienia zajścia.

Czy mogę korzystać z Oleskiego Roweru Miejskiego, jeśli nie mam ukończonych 18 lat?

Rejestracja konta odbywa się w tradycyjny sposób poprzez: terminal, aplikację mobilną Nextbike, stronę internetową www.oleskirower.pl lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Do rejestracji będą potrzebne dane osobowe. W przypadku osoby niepełnoletniej, wymagane jest przesłanie zgody rodzicielskiej drogą e-mail, pocztą na adres operatora lub osobiście w siedzibie firmy poprzez wypełnienie formularza.

Czy do roweru standardowego mogę samodzielnie zamocować fotelik dziecięcy?

Rowery standardowe nie są przystosowane do montowania fotelika dziecięcego, ani do przewożenia pasażerów. Wyjątek stanowią rowery z już zamontowanymi fotelami dziecięcymi.

Od czego/kogo zależy, w którym miejscu powstanie stacja?

Z naszej strony możemy zadeklarować, że operator Nextbike będzie starać się rozwijać system o stacje sponsorskie/patronackie stawiane we współpracy z firmami z Olesna. Dodatkowo sugestie powstania nowych stacji prosimy kierować na adres – [email protected].

Chcę zmienić imię i/lub nazwisko. W jaki sposób mogę zmodyfikować swoje dane?

W przypadku zmiany danych takich jak imię i/lub nazwisko użytkownik zobowiązany jest do przesłania dyspozycji ich modyfikacji do operatora, przesyłając oświadczenie drogą e-mailową na [email protected], pocztą na adres operatora lub składając je osobiście w siedzibie firmy. Przypominamy, że w przypadku zmian dokonywanych na koncie należy potwierdzić pozostałe dane.

Mam nowy numer telefonu. W jaki sposób mogę go zmienić na koncie?

W przypadku chęci zmiany numeru telefonu na koncie, użytkownik może przekazać dyspozycję modyfikacji do operatora, przesyłając oświadczenie drogą e-mailową na [email protected], pocztą na adres operatora lub składając je osobiście w siedzibie firmy. Przypominamy, że w przypadku zmian dokonywanych na koncie należy potwierdzić pozostałe dane.

Chcę zmienić adres korespondencyjny i/lub e-mail. W jaki sposób mogę zmodyfikować swoje dane?

Dane adresowe należy zmienić po zalogowaniu się na stronie internetowej www.oleskirower.pl, aplikacji mobilnej Nextbike lub poprzez kontakt z całodobową infolinią. Przypominamy, że w przypadku zmian dokonywanych na koncie należy potwierdzić pozostałe dane.

Czy mam obowiązek informować o zmianie danych?

Tak, w przypadku zmiany danych osobowych użytkownik zobowiązany jest do poinformowania operatora. W celu zmiany imienia i/lub nazwiska, należy przesłać oświadczenie drogą e-mailową na [email protected], pocztą na adres operatora lub złożyć je osobiście w siedzibie firmy. Pozostałe dane, takie jak dane adresowe, należy zaktualizować logując się na portalu www.oleskirower.pl, aplikacji mobilnej Nextbike lub poprzez kontakt z całodobową infolinią. Przypominamy, że w przypadku zmian dokonywanych na koncie należy potwierdzić pozostałe dane.

Jak mogę kontaktować się z BOK, oprócz kontaktu telefonicznego?

Innymi dostępnymi kanałami kontaktu z nami są: zgłoszenia e-mail, zgłoszenie przez aplikację mobilną Nextbike lub kontakt przez fanpage na facebook’u.

Nie mam adresu e-mail, jak mogę skorzystać z rowerów?

Adres e-mail jest niezbędny do rejestracji konta, ponieważ wszelkie zmiany w regulaminie oraz istotne informacje zostają przesyłane drogą elektroniczną. Możesz poprosić znajomą osobę o pomoc w założeniu e-maila – trwa to tyle samo co rejestracja w naszym systemie.

Jak włączyć lampę roweru?

Lampa uruchamia się automatycznie po wprowadzeniu roweru w ruch. Wystarczy zatem, że zaczniesz pedałować, a lampa oświetli Ci drogę.